måndag 15 juni 2009

3 veckor

Ja, nu är det bara tre veckor kvar tills Linnea får ta bort skenan. Jag längtar! Och jag tror att hon kommer tycka det är skönt oxå. :)

Har varit på stan med Linda och barnen idag. Har köpt kläder både till mig och Linnea. Det finns ju så mkt fina barnkläder nu för tiden. Skulle kunna köpa hur mkt som helst. Linnea blir ju som en storlek större när hon har skenan, så hon kommer ju kunna ha kläderna tills hon är kanske 3-4 månader.

Vi ska äta surströmming hos Linda idag. Oj, så gott! Men jag får klara mig på två fiskar och inte så mkt lök. Vill ju inte att gumman ska få ont i magen. :P

Inatt har jag fått sova ordentligt. Linnea har sovit i sin egen säng mellan 23.00 och 4.00. Sen var hon vaken i ca en timma, men det var inte alls jobbigt eftersom att jag var rätt pigg när
jag fått sova 5 timmar, sammanhängande. :) Det hör ju som inte till vanligheten ;) Det är ju så klart mysigt när hon sover med mig i sängen men man är inte fullt lika utvilad då.
Hon har även börjat sova en längre stund mitt på dagen. :)
Min lilla tjej börjar bli stor :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar