lördag 2 maj 2009

4 Dagar kvar

Till beräknad förlossning. Det skulle vara kul om lilla bäbisen kunde komma som "planerat" men jag lär väl gå över tiden 2 veckor. :P Det är ju inte så ovanligt!

Idag har jag varit till stan med Ida och köpt mig en ny väska och ett par solglasögon, som Mattias tyckte var skitfula! "Ja, det är ju du som ska ha dom på dig" var hans komentar när han såg dom :)
Det börjar bli riktigt jobbigt att springa omkring på stan nu. Konditionen är inte den bästa ;) Men snart, snart kan man börja röra sig lite mer som vanligt. Börja gå på barnvagnspromenader ute i det fina vädret! Hehe.. Det låter ju bra i alla fall, sen får vi väl se hur det blir :P

Har nyss deklarerat. Hade inte så bråttom den här gången eftersom jag fick restskatt. Det kändes som inte lika viktigt då! Men nu är det då gjort i alla fall. :P

Ska väl lägga mig på soffan och käka lite chips och snickerskaka som jag nyss bakat! :)
Hejs!

1 kommentar: