söndag 24 maj 2009

Bensy och Susanne

Ja, dom ska komma och hälsa på mig och Linnea idag. Oj, så roligt! :) Synd bara att jag inte har nå fika att bjuda på. Jag är blev riktigt sugen på bullar. :P Men jag har glass.. Det får duga :D

Jag är som lite förvånad över att jag inte varit sugen på fika och godis och onyttig mat den senaste tiden. Det har varit tvärt om. Nyttig mat och motion! Hehe.. Inte illa. Ska bli skoj att se hur länge det håller i sig.. :P Har ju som tänkt försöka gå ner mina gravidites-kilon. Jag tror att jag gick upp 22 kg sammanlagt, så det är ju en del som ska bort. Och gärna lite till oxå ;) Men jag har inte tänkt stressa. Satsar på Beach 2012 :D

Nä, nu ska jag nog plocka ihop lite saker och göra iordning kaffe, för snart får jag främmande!
Hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar