torsdag 9 april 2009

Lycka!! :)

Jaa!! Klarade körkortet igår! :D Det känns så klart superbra. Lite smålustigt att köra omkring själv :P Det känns nästan som om man gör nått man inte får.
Skjutsade Simon och Amanda till skolan imorse, sen for jag och hälsade på mina arbetskamrater på jobbet. Skoj! :) Fick en liten påskpresent av Hanna. Om jag inte hinner äta upp den innan jag kommer hem så ska jag fota och lägga ut, så ni får se så fint :) Nu sitter jag och väntar medans Linda städar sen ska vi fara ut på lite ärenden. Ska förbi pappa en sväng sen oxå. Har köpt palt åt han. :) Sen blir det att hämta upp Malin och fara och köra en sväng.
Tur att älsklingen tankade fullt igår ;)

1 kommentar:

  1. Anna annakonda när ska bröllopet stånda kanske redan på måndag.. Satt å tänkte på dig så kom denna fina låten upp i min hjärna hihi.. :D

    SvaraRadera