tisdag 7 april 2009

Om du lämnade mig nu..

Oj, vad jag tycker den är fin, den låten!

Är så grymt nervös. Jag vill verkligen inte behöva komma tillbaka till körskolan och säga att jag måste boka ny tid för att jag kuggat. :P Jag ska åka iväg till Luleå imorgon och skriva teori kl. 8.45 för att sen åka tillbaka till Piteå och ha uppkörning kl 13.00. Shit, så spännande.

Om allt går som det borde nu imorgon, så ska jag köra och hälsa på mina arbetskamrater på torsdag. :) Det ska bli roligt, det var ju så länge sen vi sågs. Kanske dom inte ens känner igen tjockisen jag har blivit. ;)

Måste nog åka iväg nu och köra en sista sväng med syrran. Vi tränade ju vänstersväng från landsväg igår, och idag satt det perfekt! :) Yes!

3 kommentarer:

  1. Men Anna !!!! vad kul !!! då ses vi ju snart !! vi håller alla tummar i morgon!!! och jag är säker på att det går hur bra som helst, och om inte, så får man ju bara göra om det.
    Längtar till Torsdag, du kommer väl innan jag går hem ?
    Kramar i massor.
    Från Åsa

    SvaraRadera
  2. Jag förstår nog vad din syster grattar till !
    Och jag ropar oxå GRATTTTTTTTIIIIIIISSSSSSS!!!!
    Då ses vi ju i morgon gullAnna !!
    Kram Åsa

    SvaraRadera