måndag 6 april 2009

Nu är det inte länge kvar..

Nä, nu är det inte alls länge kvar. Snart är det dags för teoriprov och uppkörning, och bara 30 dagar kvar till beräknad förlossning. Oj, vad jag längtar! Jag och syrran har varit ute och övningskört som nå tokar nu den senaste tiden. Det känns rätt bra. Bara lite småsaker som jag måste träna på. Tänk att jag nog hinner bli klar innan bäbis kommer. Om jag nu inte kuggar, men det borde gå bra. :)

Vi var ute och tränade backning igår. Av nån anledning så ska man kunna backa runt ett hörn. Hur ofta gör man det?! Men, vi tränade. Simon åkte med och Oj, så tråkigt han tyckte att det var! Stackarn. :) Sanna var oxå med och mot slutet av körningen så satt hon bara och brummade. Hehe, sötisen. Hon var nog väldigt less att åka bil. :P

Nä, ut och köra sista svängen nu för idag. Ska träna lite vänstersväng på landsväg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar