onsdag 11 mars 2009

En tripp till Luleå

Idag har jag varit hos Anna. Oj så stor han har blivit, William. Skitsöt kille :)

Mattias ska lägga golvet på toaletten idag, så jag ska sova inne i stan i natt. Måste förbi garnaffären imorgon. Jag köpte för lite av en färg sist. Jag har börjat sticka på en Babywrap. Jag fick en jättefin bok av Carola. "Sticka till babyn" heter den. Jag blev jätteglad! Tack!! :) Hon hade även stickat ett par babyvantar. Skitsöta. Ska fota och lägga in så ni får se!

Nu är jag ledig. Oj vad tiden har gått fort! Det är nästan skrämmande. Men jag längtar såå mycket till bäbisen kommer. Det ska bli så spännande att se vad det är för liten och hur han/hon ser ut! :) Har än inte börjar köpa nå saker, t ex skötbord, säng och sånt. Har köpt en bilbarnstol och vagnen är beställd. Det är allt. Måste sätta igång och handla!

2 kommentarer:

  1. Jag längtar oxå massor :D jaa nu e det verkligen på tiden att du handlar lite kläder ;)

    SvaraRadera
  2. Hej !!
    Tack för din kommentar. så kul att vi kan hålla kontakten så här ! så man får veta allt som händer.... ja, vantarna ja, som Carola stickat var nog bland det sötaste jag sett.
    Massor av kramar Åsa

    SvaraRadera