måndag 30 mars 2009

Måndag

Igen! Oj, vad veckorna går fort. Idag har jag varit på körskolan och gått en riskutbildning. Lite långtråkigt, men ganska nyttigt. Oj oj, vad jag längtar tills jag är klar med detta och om allt går som det ska så är det inte alls länge kvar! Och då, då ska jag ta våran fina bil och fara och hälsa på mina arbetskamrater som jag inte har träffat på lääänge nu! Börjar ju sakna er :)

Är och hälsar på hos syster Linda. Hon ska hjälpa mig med några saker till försäkringskassan. Hon kan ju som det där med föräldrapenning och så ;) Känner mig inte allt för trevlig som bara sitter vid datorn och skriver. :P
Vi ska fara och hälsa på Jesse en sväng. Ska försöka se till så att jag får köra dit. Vi får väl se om hon tillåter det, hon är nämligen lite åkrädd syrran ;D

Nä, nu ska jag nog vara lite trevlig! :)

3 kommentarer:

  1. Nu får du bli lite bättre på att uppdatera denna blogg.. hahah.. tycker jag iaf :P kraam

    SvaraRadera
  2. Ååååååå vad vi längtar efter dig gumman !! skynda dig att ta körkortet !
    Gullit av dig att lägga ut hjärtat det gjorde mig så glad !!!
    Puss & Kram från oss alla på jobbet !
    Åsa
    Nu skall jag kika runt på bloggen, jag såg några ursöta bäbiskläder.....

    SvaraRadera
  3. Stava kan jag då inte heller, jag menar ju gulligt ( men det förstod du nog hi,hi )
    Ha det bäst !!

    SvaraRadera