söndag 22 mars 2009

Helgen

Idag är det söndag. Det är fint väder ute och vi har pratat om att fara och fiska. Det är ju kul men det är så jobbigt att gå på isen i djupsnö. Får se hur jag gör, jag kanske stannar hemma så får Mattias och Hampus fara själva. Då kan dom ju köra skoter och då blir nog Hampus glad :)

Igår satte vi in badkaret, så nu väntar vi bara på att få koppla in strömmen. Det skulle komma nån och hjälpa oss till veckan. Så då kan vi bubbla!! :) Oj så skönt! Det ska bli så härligt när allt är klart och vi får städa upp över allt och göra lite mysigt igen!

I fredags var jag in till stan med Ida. Det är så typiskt att hon har börjat om att jobba nu när jag är ledig. Det var då i alla fall skoj att få träffas och gå på stan :) Jag köpte faktiskt mina första bäbiskläder oxå! :) Det var som på tiden. Skitsöta!! Det kommer en bild senare.
Hann förbi pappsen en sväng oxå och även Linda, så det var skoj. Man får försöka passa på att träffa alla medans jag är i stan, det är ju inte allt för ofta nu för tiden. Men snart är kortet klart så då kan jag åka fram och tillbaka bäst jag vill! :)

2 kommentarer:

  1. Hej min söta jobbarkompis !!
    Mår ni bra du och bäbisen ??
    Hoppas det.
    Och du vet Anna, så fort kortet är klart måste du komma förbi oss dina bästa arbetskamrater " fniss "

    Kvällskramar Åsa

    SvaraRadera
  2. ja dom var verkligen sööta bäbiskläderna, nu längtar du säker ännu mer på att få prova dom på den lill*

    SvaraRadera