onsdag 25 mars 2009

Pistvakt

Har haft en väldigt lugn dag idag, och med tanke på min grymt störande huvudvärk hade jag tänkt fortsätta kvällen i samma takt, men då fick jag nyss veta att jag måste agera pistvakt ikväll. Känner mig inte alls speciellt sugen på det! Men vad gör man, Mattias har inte tid så..

Gjorde halkbanan igår. Jag behövde inte åka krocksimulatorn eller vältbilen, så det var ju bra. Läraren sa att han inte ville agera barnmorska ;) Så nu blir nästa steg en riskutbildning som dom tydligen har börjat med. Som jag uppfattat det så är det nån typ av kurs. Bara teori, tror jag. Ska i alla fall göra det på måndag. Det känns så skönt att jag faktiskt håller på att fixa det här nu. Det har gnagt i mig läänge!! Men, bättre sent än aldrig, eller hur?! :)

1 kommentar:

  1. Du e verkligen super duktig med kökortet tycker jag!!!!

    SvaraRadera