måndag 2 mars 2009

Roligt..

Det är som alltid lika intressant att starta nått nytt på internet. Man ska göra massa inställningar, skriva en presentation, kanske lägga upp nån bild och så vidare. Äh, jag skiter i det och skriver bara lite istället. :)

Vi (och med det menas; jag och min sambo Mattias) håller på att göra om i vårat badrum. Det blir så fint! Just nu är det bara gipsplattor på väggarna och inget riktigt golv, men man kan som ändå börja ana resultatet. Jag har faktiskt hjälpt till att skruva upp plattor på väggen, men sånt arbete är inte riktigt min grej. Jag dammsuger hellre, och fixar kaffe och en macka till älsklingen. Han är så duktig! :)

Jobbar min sista vecka nu. Det känns bra, men ändå som tråkigt. Det är så skönt att få åka in till stan och träffa lite folk. Jag kommer ju sakna mina arbetskamrater oxå så klart. Men jag kommer att komma och hälsa på.
Kanske ska berätta att jag ska ha en bäbis i Maj så det är därför jag gör ett "litet avbrott" i jobbet.

Ska försöka få in lite bilder på datorn. Så kanske ni får se hur mitt badrum blir. :)

1 kommentar:

  1. Hej min Kompis !!

    Så kul att du oxå börjat blogga ! Och att jag fick vara först att skriva kommentar.

    Och vilka underbart söta stickade bäbiskläder du visar.

    Du, nu längtar jag att få se erat fina badrum.

    Kramar Åsa

    SvaraRadera